شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ

لامپ های  نوری هوشمند ، گرمایش هوشمند، سوئیچ های هوشمند، جاروبرقی هوشمند و حتی زنگ های درب  هوشمند

در این مقاله در مییابیم که چگونه میتوانیم یک خانه هوشمند با روشنایی هوشمند، گرمایش هوشمند، سوئیچ های هوشمند، سوکت های هوشمند، جاروبرقی های هوشمند و حتی زنگ های درب هوشمند داشته باشیم.
شما اصطلاحاتی را احتمالا از قبل از شنیده اید، که قطعا به توصیف فن آوری و راه های پیشرفت میپرداخته اما چیزهایی که در نظر گرفتهشده اند هرگز ‘هوشمند’ نبوده اند تا قبل از شروع اتصال همگان به اینترنت که به طور بالقوه منجر به پیدایش یک راه کاملا جدید در زندگی شد. در طول سالیان گذشته ، با هجوم ابزارهای جدید کمک های زیادی برای هوشمندسازی خانه هایتان صورت گرفته است، از ترموستات و لامپ و قفل درب گرفته تا چیزهایی دیگر. در اینجا، ما شما را با اینکه چگونه شما می توانید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید و از امروز در باره آینده صحبت کنید اشنا میکنیم. در این مقاله، ما در مورد اشیاء هوشمند که شما می توانید انها را خریداری و از امروز استفاده کنید صحبت می کنیم، اما قبل از اینکه مبحثی طولانی در رابطه با یخچال و فریزر هوشمند مطرح کنیم برای شروع شما باید قادر به سفارش غذا به عنوان نیاز اولیه باشید و با این هدف نه تنها با حداقل هزینه و حداکثر راحتی به هدفتان میرسید بلکه حتی به محیط زیست اطرافتان هم کمک شایانی مینمایید و به قولی با حداقل هزینه به بهره وری بالا هم دست پیدا میکنید.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم:روشنایی هوشمند

نصب و راه اندازی روشنایی هوشمند اولین گام و ساده ترین راه برای هوشمند سازی خانه هایتان است. روشنایی هوشمند را می توان با توجه به تست لامپ در طیف سرد هم گنجاند لامپ های ما به شما اجازه تنظیم روشنایی با اتمسفر اتاق های مختلف خانه تان را میدهد، کنترل روشنایی از راه دور به وسیله تلفن و یا تبلت، و حتی روشن و خاموش کردن و تنظیم آن با ساعت بیداری شما که به نوعی توانایی انجام کار یک زنگ را هم دارد. در یکی از لامپ های هوشمند ما تلاش کرده ایم که حتی شما بتوانید صدای آهنگ را از سقف خانه خودتان بشنوید.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم:گرمایش

شما همچنین می توانید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید با سرمایه گذاری روی ترموستات های هوشمند و یا سیستم گرمایش هوشمند ,شما احتمالا آگهی برای کنترل حرارت یک لپ تاپ را از طریق، گوشی های هوشمند و یا تبلت دیده اید. و بله، یک دستگاه سرد کننده قادر به خنک کردن لپ تاپ شماست. اما مهم تر از آن، حرارت هوشمند است که باید به یک بخش کلیدی از هر خانه با گذر زمان تبدیل شود. تا هزینه های سوخت این گونه رو به افزایش نرود و تدارکات اجرایی مناسب برای گرم کردن خانه های ما وجود داشته باشد و این تبدیل به یک بخش ضروری از اقتصاد هر خانه ای شود. ترموستات هوشمند و سیستم های گرمایشی به زودی و به اسانی در تمام خانه های هوشمند یافت خواهد شد شما با یک دیگ بخار و حرارت مرکزی به احتمال زیاد قادر به ساخت یکی از سیستم های موجود در بازار خواهید بود. اما همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین ترموستات های هوشمند در دسترس باشید.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم: پاکسازی

شما ممکن است درباره ربات پاکسازی کننده چیزهایی شنیده باشید، که در صورت جفت شدن با دستگاه Android یا iOS و از طریق یک برنامه تمامی خانه شما را پاکسازی میکند تنها باید از آن مراقبت نمود در برابر برخورد با مبلمان و موانع دیگر ,این نوع جاروبرقی هوشمند دارای دستگاه خنک کننده است اما قیمت آن خارج از بودجه بسیاری از مردم است . خبر خوب در حال حاضر این است که فروشGearBest در CHUWI آیلایف ربات پاک کننده، با آیلایف V7 از £ 248 به £ 106، V5 از £ 101 به £ 71 کاهش ، و V3 از £ 296 به فقط £ 74 کاهش یافته است.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم:قفل ها

فقط به عنوان ترموستات هوشمند قدرتمند که از یک دیگ بخار قدیمی، سوئیچ تایمر های دیروزی تشکیل شده است به کار میروند. سوئیچ های هوشمندی که اساسا یک سر آن به پریز برق وصل میشود و سپس پلاگین ان را به دستگاه دیگر متصل میشود تا بتوانید از طریق یک برنامه بر روی گوشی های هوشمند و یا تبلت هایتان ان را کنترل کنید. با سوئیچ های هوشمند، شما می توانید برنامه هایتان را تنظیم کنید، و نظارت کنید بر استفاده از انرژی در دستگاه های الکترونیکی و پیدا کردن دستگاه هایی که اغلب با مصرف انرژی همراه هستند. که با داشتن چنین اطلاعاتی شما می توانید شروع به صرفه جویی در مصرف برق داخلی خانه خود کنید.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم:زنگ های درب هوشمند

بله، حق با شماست. زنگ در های هوشمند ترکیبی از یک دوربین امنیتی و یک سیستم ورودی هوشمندانه برای خانه هایتان است.
در گذشته، سیستم ورودی ویدئو را فعال میکردند آن هم با هزینه زیادی و نیروهای متخصص فراوان برای نصب و نگهداری انها. و معمولا در مجتمع های آپارتمانی و یا بلوک های برج ها مورد استفاده قرار میگرفتند که در مقابل آب و باران حساس بودند و اغلب احتیاج به تعمیر داشتند. اما در حال حاضر شما با گوشی های هوشمند خود و اتصال به دوربین امنیتی و سیستم هوشمند خود میتوانید همه چیز را زیر نظر داشته باشید.

چگونه خانه های خود را هوشمند کنیم:یو اس بی سوکت های هوشمند

الزاما در این مقاله و در همین راستا از ابزارهای کمکی استفاده میشود که نامشان در این مقاله هوشمند نیست – آنها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند اما زندگی مان را ساده تر میکنند. ما در حال صحبت کردن در مورد کاشی دیواری هستیم که دارای دو پریز برق قدرت و USBمیباشند با نیاز روزانه برای شارژ، و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها و دارای کابل رعد و برق میباشد دیگر دوران آشفته بازار تلفن های شماره گیری چرخشی های قدیمی یاکابل های قدیمی در اشکال مختلف به سر امده است. و یا دوران انواع پریز برق های دیواری در هر اتاق از خانه که فقط برای شارژ گوشی هوشمند و یا تبلت خود باید برق را قطع میکردید به اتمام رسیده است. اما با کاشی دیواری که شامل دو پریز برق قدرت 3 پین و اسلات USB میباشد به تجربه متفاوتی میرسید، اکنون چند شرکت به فروش صفحات از جمله کاشی های دیواری میپردازند . ما در گروه خودمان صفحه شارژ USB و دیوار USB شارژ را در صفحه تخت بررسی کرده ایم.

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم:گوشی های هوشمند کنترلی با سیستم سینمای خانگی

بله، شما که درست خوانده اید – لوازم جانبی که می تواند هر دستگاهی را در سیستم سینمای خانگی شما از بلندگو ها گرفته تا دستگاه پخش دی وی دی و حتی جعبه مولتی مدیا تلویزیون اپل را کنترل کند. در واقع، LOGITECH HARMONY قابلیت کنترل هوشمندانه بالای 225.000 دستگاه را داراست و اگر شما چیزی را نمی توانید کنترل کنید، حال می توانید آن را با استفاده از این دستگاه از راه دور برنامه ریزی و کنترل کنید. شما می توانید از طریق جفت سازی ان با تلفن خود، و یا از طریق PC یا Mac از هر نقطه در جهان نه فقط از اتاق جلویی خود بلکه از هر نقطه از جهان به لوازم خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید فعالیت های خودتان را، برای هماهنگی بیشتر با زندگی خود تان کمی ساده تر کنید، برای مثال: ، روشن کردن بلندگو، تغییر کانال مولتی مدیا به و سپس افزایش صدای بلندگوی خودتان.



دزدگیر اماکن مسکونی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
شرکت مرکزی آژیر

دزدگیر اماکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی