شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف اصلی استفاده از تمپر سوئیچ در دزدگیر اماکن

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

نقش سوئیچ های تمبر در سیستم های امنیتتی  و دزدگیر اماکن  برای شناسائی افراد سارق و موارد مشکوک می باشد برای اینکه این سیستم ها دستکاری نشود این اقابلیت را دار می باشند

استفاده از میکرو سوئیچ های مکانیکی و ضربه گیر  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.ولی درکنار ان میتوان از میکروسوئیچ های نوری یا مغناطیسی استفاده کرد.

سوئیچ های تمبر  برای زمانی می باشد که قاب دستگاه یا پوشش آن باز میشود می باشد

مثل بازکردن یا شکستن قاب که باعث فعال سازی چشم الکترونیک سوئیچ می شود.و به دستگاه آلارم می دهد.

در برخی از قطعات از قبیل پانل مرکزی ، سوئیچ های Tamper ممکن است در جلو پانل نصب شوند زمانی که درب پانل باز است و همچنین در پشت پانل برای تشخیص زمانی که پانل از دیوار کنده شود استفاده میشوند.

به منظور موثر بودن، سوئیچ های Tamper باید یه دستگاه متصل شوند تا هشدار را هر زمانی که تجهیزات بازشود اعلام هشدار می کنند حتی اگر دستگاه غیر فعال باشد. بیشترین تلاش  سارقین زمانی رخ می دهد که سیستم دزدگیر غیر فعال باشد تا بتوانند دستگاه را به راحتی قطع کنند ، بنابراین اتصال سوئیچ تمپر برای ارسال هشدار تنها زمانی که سیستم دزدگیر فعال باشد موثر نیست باید بصورت 24 ساعته فعال باشند. هنگامی که یک سوئیچ Tamper فعال می شود، معمولا یک سیگنال هشدار دهنده  بلافاصله به دزدگیر یا مرکز نظارت ارسال می شود. همچنین در صفحه کلید دزدگیر نشان داده می شود که سوئیچ Tamper فعال شده است.

کجا باید سوئیچ های تامپر استفاده شود؟

ما توصیه می کنیم که در همه ی تجهیزات استفاده شود، تجهیزات از قبیل پانل دزدگیر ، سنسور های تشخیص حرکت (چشم ها ) آژیر ، مگنت عدم استفاده از نصب کننده های حرفه ای برای استفاده از سوئیچ ها

به طرز شگفت آوری، بسیاری از نصابان  سیستم های دزدگیر اماکن ، قادر به استفاده از سوئیچ های امنیتی در دستگاه های امنیتی نیستند. در حداقل 75٪ از سیستم های امنیتی که  مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهیم، می بینیم که سوئیچ های تمپر  در حال حاضر وجود دارد، اما توسط نصاب متصل نگردیده. ما این را به نادیده گرفتن وعدم آگاهی اهمیت استفاده از سوئیچ های میدانیم.

ما توصیه می کنیم که تمام کاربران از شرکتی که سیستم های دزدگیر نصب میکنند حتما این سوال را بپرسند که آیا سوئیچ های تمپر به درستی نصب شده اند یا دستگاه داری قابلیت استفاده از سوِئیچ تمپر را دارد. اگر نه، از شرکت امنیتی باید خواسته شود اقدام اصلاح و یا تعویض سیستم کند. تمام سیستم های امنیتی باید شامل سوئیچ های تمپر باشند و آزمایش سوئیچ ها در همه دستگاه ها باید به عنوان بخشی از فرآیند تست سیستم های امنیتی نهایی شوند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۹
شرکت مرکزی آژیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی