شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

نقش سوئیچ های تمبر در سیستم های امنیتتی  و دزدگیر اماکن  برای شناسائی افراد سارق و موارد مشکوک می باشد برای اینکه این سیستم ها دستکاری نشود این اقابلیت را دار می باشند

استفاده از میکرو سوئیچ های مکانیکی و ضربه گیر  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.ولی درکنار ان میتوان از میکروسوئیچ های نوری یا مغناطیسی استفاده کرد.

سوئیچ های تمبر  برای زمانی می باشد که قاب دستگاه یا پوشش آن باز میشود می باشد

مثل بازکردن یا شکستن قاب که باعث فعال سازی چشم الکترونیک سوئیچ می شود.و به دستگاه آلارم می دهد.

در برخی از قطعات از قبیل پانل مرکزی ، سوئیچ های Tamper ممکن است در جلو پانل نصب شوند زمانی که درب پانل باز است و همچنین در پشت پانل برای تشخیص زمانی که پانل از دیوار کنده شود استفاده میشوند.

به منظور موثر بودن، سوئیچ های Tamper باید یه دستگاه متصل شوند تا هشدار را هر زمانی که تجهیزات بازشود اعلام هشدار می کنند حتی اگر دستگاه غیر فعال باشد. بیشترین تلاش  سارقین زمانی رخ می دهد که سیستم دزدگیر غیر فعال باشد تا بتوانند دستگاه را به راحتی قطع کنند ، بنابراین اتصال سوئیچ تمپر برای ارسال هشدار تنها زمانی که سیستم دزدگیر فعال باشد موثر نیست باید بصورت 24 ساعته فعال باشند. هنگامی که یک سوئیچ Tamper فعال می شود، معمولا یک سیگنال هشدار دهنده  بلافاصله به دزدگیر یا مرکز نظارت ارسال می شود. همچنین در صفحه کلید دزدگیر نشان داده می شود که سوئیچ Tamper فعال شده است.

کجا باید سوئیچ های تامپر استفاده شود؟

ما توصیه می کنیم که در همه ی تجهیزات استفاده شود، تجهیزات از قبیل پانل دزدگیر ، سنسور های تشخیص حرکت (چشم ها ) آژیر ، مگنت عدم استفاده از نصب کننده های حرفه ای برای استفاده از سوئیچ ها

به طرز شگفت آوری، بسیاری از نصابان  سیستم های دزدگیر اماکن ، قادر به استفاده از سوئیچ های امنیتی در دستگاه های امنیتی نیستند. در حداقل 75٪ از سیستم های امنیتی که  مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهیم، می بینیم که سوئیچ های تمپر  در حال حاضر وجود دارد، اما توسط نصاب متصل نگردیده. ما این را به نادیده گرفتن وعدم آگاهی اهمیت استفاده از سوئیچ های میدانیم.

ما توصیه می کنیم که تمام کاربران از شرکتی که سیستم های دزدگیر نصب میکنند حتما این سوال را بپرسند که آیا سوئیچ های تمپر به درستی نصب شده اند یا دستگاه داری قابلیت استفاده از سوِئیچ تمپر را دارد. اگر نه، از شرکت امنیتی باید خواسته شود اقدام اصلاح و یا تعویض سیستم کند. تمام سیستم های امنیتی باید شامل سوئیچ های تمپر باشند و آزمایش سوئیچ ها در همه دستگاه ها باید به عنوان بخشی از فرآیند تست سیستم های امنیتی نهایی شوند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۶
شرکت مرکزی آژیر

طراحی دزدگیر اماکن

پایه و اساس دزدگیر اماکن شامل تعدادی حسگر برای تشخیص و ورود و خروج های غیر مجاز مثل آژیر یا سیستم های الارم هایی که به تلفن وصل می باشد 

دزدگیر اماکن ، از اجزای زیر تشکیل می شود.

پنل مرکزی

پنل مرکزی یا همان دزدگیر اصلی ترین  قسمت سیستم امنیتی میباشد این قسمت، توانایی خواندن سیگنال های  سنسور ها تشخیص حرکت ، وضعیت روشن/خاموش و تشخیص ورود غیر مجاز را دارد. انواع آن، به شکل یک یا چند بورد کامپیوتری است که داخل یک محفظه فلزی قرار دارد و به یک منبع تغذیه متصل است.

کی پد (صفحه کلید)

کیپد، دستگاه های کوچکی هستند که اغلب بر روی دیوار یا پانل دزدگیر نصب می شوند و جهت وارد کردن رمز برای خاموش یا روشن کردن دزگیر و برنامه ریزی استفاده می شوند.

.

حسگر ها(سنسورهای حضور)

حسگرها تجهیزاتی هستند قابکه اقدامات غیر مجاز را در اماکن شناسایی می کنند. این سنسورها باید داخل، یا اطراف منطقه تحت پوشش نصب شوند. روش عملکرد سنسورها متفاوت هستند. از جمله این روش ها می توان به نظارت بر درب های ورود و خروج و پنجره ها، مانیتورینگ حرکت، صدا، ارتعاش و … اشاره نمود. در ادامه به صورت مفصل تر، انواع حسگرهای دزدگیر اماکن را شرح می دهیم.

مگنت ها

این سنسور ها  در اثر میدان مغناطیسی عمل می کند. این سنسورها در اثر نزدیک و دور شدن به یکدیگر که مجهز به آهنرباست، باز و یا بسته می شود. این نوع از سنسورهای دزدگیر اماکن بیشتر بر روی درب یا پنجره و باز شو ها نصب میشوند، بسیار پرطرفدار هستند و هم بصورت بی سیم و هم به شکل با سیم در بازار عرضه می شوند.

سنسورهای حرکت

حسگرهای مادون قرمز (Passive infrared detectors) از رایج ترین نوع سنسورها در ساختمان ها به حساب می آیند. این نوع از سنسورها مناسب و عملکرد قابل اعتمادی دارند. این سنسور ها انرژی و یا اشعه ای ایجاد نمی کند و تنها از طریق تشخیص حرارتی اشیای اطراف عمل می کنند.

این نوع از حسگرها که حسگر PIR زمانی که یک فرد مزاحم، از جلوی سنسور عبور می کند، دما به صورت ناگهانی از درجه حرارت محیط تا درجه حرارت بدن انسان افزایش می یابد. این تغییر سریع، باعث شناسایی عامل مزاحم توسط PIR خواهد شد.

PIR بر روی سقف و یا دیوار نصب می شوند و میدان دید مختلفی دارند. میدان دید این حسگرها  معمولا 110 درجه تا 12 متر می باشد.

سنسورهای اولتراسونیک

سنسور التراسونیک یک دستگاه است که می تواند فاصله یک شی با استفاده از امواج اندازه گیری کند. این فاصله را با ارسال یک موج صوتی در یک فرکانس خاص اندازه گیری می کند. با ضبط کردن زمان سپری شده بین موج صدا تولید شده و موج صوتی در حال برگشتن، می توان فاصله بین حسگر و جسم را محاسبه کند

این ردیاب ها امواجی با فرکانس 15 تا 75 کیلوهرتز را تولید می کنند که در محدوده شنوایی انسان ها نیست. اساس کار ردیاب اولتراسونیک، پدیده دوپلر است که یکی از قوانین فیزیک می باشد. از توضیح پدیده دوپلر به منظور اختصار بیشتر، صرف نظر می کنیم. در حالت کلی، جسم در حال حرکت، فرکانس ارسالی از ردیاب اولتراسونیک را تغییر می دهد و در نتیجه آن، دزدگیر اماکن فعال می شود.

سنسورهای دود، حرارت و کربن مونوکسید.

. این سنسورها بصورت 24 ساعته فعال هستند. حسگرهای دود و حرارت، از روش های مختلفی برای شناسایی خطر آتش سوزی استفاده می کنند. حسگر کربن مونوکسید نیز از مسمومیت با این گاز پیشگیری می کند.

سنسورهای قدیمی دود، یونی بودند سنسورهای  دود سیگنال یونیزاسیون مقدار کمی مواد رادیواکتیو را بین دو صفحه الکتریکی شارژ می کنند که منجر به جابجایی هوا می شود و موجب جریان بین صفحات می شود. هنگامی که دود وارد اتاق می شود، جریان یون ها را مختل می کند، بنابراین جریان را کاهش می دهد و زنگ را فعال می کند.

نوع مدرن تر حسگرهای دود و حرارت، سنسور فوتوالکتریک است. یک منبع نور را به یک محفظه حساس در زاویه دور از سنسور هدف قرار می دهند وقتی دود وارد محفظه می شود ، ، نور را پراکنده می کند و در این زمان است که سنسور هشدار دزدگیر اماکن فعال می شود…

سنسور های شکستن شیشه

. این سنسورها در نزدیکی محل نصب شیشه ها قرار داده می شوند و صدای ناشی از شکستن شیشه را تشخیص می دهند.


اجزائ دزدگیر اماکن


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۵۵
شرکت مرکزی آژیر

مایکروویو و اثر داپلر چیست:

طول موج فرکانس 300 مگاهرتز تا 3000 مگاهرتز، ما آنها را مایکروویو می نامیم. طول این موج بین موج Ultrashort و موج مادون قرمز است. با توجه به یونوسفر بیرونی زمین می تواند مایکروویو کاملا منعکس شود، مایکروویو یکی از بهترین روش های ارتباطی است.

اثر داپلر توسط داپلر فیزیکدان در سال 1842 یافت شد. تغییرات فرکانس موج مربوط به منابع حرکتی موج. یک مثال ساده زمانی که یک وسیله نقلیه نزدیک میشود ، حجم صدا بوق زیاد است ، یعنی فرکانس موج بالاتر است، زمانی که از شما دورتر میشود حجم صدای بوق آن کم است، به این معنی که فرکانس موج کم است.

 

 

حسگر مایکروویو چیست؟

حسگر مایکروویو نیز رادار داپلر نامیده می شود. این به طور مداوم مایکروویو را منتشر می کند و مایکروویو بازتاب را برای تشخیص حرکت جسم دریافت می کند. سنسور مایکروویو با مزایای مصرف کم انرژی، حالت عملیات موج ثابت / پالس مایکروویو منعکس شده از اجسام، بدون تداخلی به درجه حرارت است. سه نوع سنسور میکروویو وجود دارد: میکروستریپ، سیگنال ولتاژ، کواکسیال.

فرکانس حسگر مایکروویو را می توان X  باند استفاده کرد:

فرکانس کشور آئین نامه
9.35 GHz Germany EN 300 440
9.9 GHz French, Italy EN 300 440
10.525 GHz Belgium, Netherlands EN 300 440
10.525 GHz USA, other FCC Part 15.245
10.587 GHz UK EN 300 440
10.687 GHz UK EN 300 440

 

K-band:

فرکانس کشور آئین نامه
24.2 GHz UK MPT1394
24.125 GHz Other EN 300 440/FCC Part 15.245

 

سنسور مایکروویو

 

از آنجا که توسعه فن آوری مایکروویو، سنسورهای مایکروویو به طور گسترده ای در صنعت، ترافیک، وسایل الکترونیکی غیر نظامی مانند اندازه گیری سرعت خودرو، اندازه گیری سطح مایع، درب اتوماتیک، نور اتوماسیون، سیستم دزدگیر اماکن، رادار عقب و غیره استفاده می شود.

 

در مقایسه با سنسور حرکتی معمول PIR، آشکارساز حرکت با ترکیب حسگر مایکروویو قادر به ارائه عملکرد قابل اطمینان هستد، آشکارساز حرکت مبتنی بر مایکروویو به طور گسترده ای برای مکان های گارد ویژه مانند زندان، بانک، انبار نظامی، موزه ها ، پست ترانسفورماتور … و غیره استفاده می شود .

 

مزایای آشکارساز PIR مایکروویو به شرح زیر است:

  1. همراه با تکنولوژی PIR برای کاهش هشدار کاذب، معمولا به عنوان روش تشخیص فن آوری دوگانه نامیده می شود.
  2. مایکروویو یک موج است که نمی تواند از طریق دمای تحت تأثیر قرار گیرد.
  3. مایکروویو می تواند به اجسام نفوذ کند، می تواند جلوگیری کند از آسیب دیدن دتکتور.





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۴۷
شرکت مرکزی آژیر

قبل از هر اقدام جهت نصب و اجرا سیستم حفاظتی ( دزدگیر اماکن ) باید به چند نکته جهت بهبود کاربری و همچنین امنیت بیشتر محیط اشاره و توضیحات مختری درباره آنها ارائه می نماییم.

  • نوع دزدگیر با توجه به موقعیت و نوع کاربری ساختمان (اداری- تجاری – مسکونی)
  • محل نصب پنل مرکزی
  • انتخاب سنسور ها
  • محل نصب سنسور ها
  • محل نصب آژیر خطر

نوع دزدگیر :

اولین و مهمترین بخش در اجرای سیستم دزدگیر اماکن نوع ، کیفیت و کارایی آن می باشد که با در نظر گرفتن این مسایل و همچنین هزینه معقول محل مورد نظر را ایمن می نمایید.

با توجه به نصب دزدگیر در محیط های مسکونی ، اداری ، تجاری یا محل های خاص واستفاده کاربر از سیستم ، دستگاه هایی با سطح کارایی های مختلف در بازار موجود می باشد.

برای مثال در محیط های اداری، تجاری و ساختمان هایی که دارای چندین طبقه یا بخش می باشند می توان از سیستم هایی با قابلیت پارتیشن بندی استفاده نمود تا کاربران به راحتی بتوانند از سیستم استفاده نمایند.

تعریف پارتیشن بندی در سیستم دزدگیر اماکن :

تعریف پارتیشن در دزدگیر اماکن به این شکل می باشد که شما می توانید برای هر منطقه تعریفی خاص داشته باشید.

برای مثال در یک ساختمان 4 طبقه می توانید 4 پارتیشن تعریف نمایید قابلیت این پارتیشن بندی این میباشد که شما میتوانید از  دسترسی افراد به بخش های دیگر جلوگیری نمایید.یکی دیگر از مزیت های این کار برنامه ریزی ریموت ها و یا کدهای فعال سازی و یا غیر فعال سازی سیستم می باشد که میتوان تعریف نمود ریموت کاربر کدام بخش را روشن یا خاموش نماید یا فقط اجازه خاموش نمودن یا روشن نمودن دستگاه را به افراد بدهید.

محل نصب پنل مرکزی :

یکی دیگر از مهمترین موارد در نصب سیستم حفاظتی محل قرارگیری پنل مرکزی میباشد. معمولا پنل مرکزی را در محلی که ازنظر افراد خارج میباشد و کمترین محل تردد را دارند نصب میکنند. به عنوان مثال ( کابینت ها ، کمد ها ، اتاق سرور ،….)

انتخاب سنسور ها:

یکی دیگر از مهمترین عوامل بهبود عملکرد سیستم حفاظتی انتخاب نوع سنسور ها با توجه به محل نصب آنها میباشد. ارتفاع نصب، مساحت محیط ،کمینه و پیشینه دمای محیط ، تردد حیوانات و گردش هوا

با توجه به این توضیحات قبل از انتخاب سنسور به این موارد توجه داشته باشید.

محل نصب سنسور ها :

سنسور های چشمی PIR را در محل هایی قرار دهید که با توجه به محیط ، ورودی ها و پنجره ها ، اصولا محل های ورود و خروج را پوشش داده و در کمترین زمان ورود و خروج افراد را اعلام نماید.

محل نصب آژیر هشدار :

محل قرار گیری آژیر هشدار باید خارج از ساختمان  به صورتی باشد که حدالمقدور کمترین فاصله با پنل مرکزی را داشته و در ارتفاعی مناسب که خارج از دسترس افراد باشد نصب گردد.

طریقه سیم بندی دزدگیر اماکن :

در این بخش با ترمینال های دزدگیر که در اکثر آنها به یک شکل می باشد آشنا خواهید شد.

  ترمینال AC  : این ترمینال جهت وصل برق 220 شهری به دستگاه می باشد.

ترمینال BATT: این ترمینال مختص به اتصال باطری به دستگاه می باشد

ترمینال AUX : این ترمینال مختص به تغذیه سنسورها می باشد. این ترمینال دارای خروجی (+ و -) 12 ولت می باشد که در هنگام وصل سنسور ها حتما ورودی + و  چشم ها رعایت گردد.

جهت تغدیه تلفن کننده از این ترمینال استفاده نگردد.

ترمینال SIR  : این ترمینال جهت وصل آژیر داخلی ( پیزو ) میباشد. این ترمینال دارای خروجی + و – می باشد که در هنگام وصل آژیر به آن حتما قطب + و – آژیر رعایت شود تا از صدمه دیدن آژیر جلوگیری شود.

ترمینال : این ترمینال جهت وصل بلندگو خارجی میباشد. SP

ترمینال Z1.Z2.Z3 : این ترمینال ها جهت وصل آلارم سنسورها میباشد.

ترمینال : این ترمینال در اکثر دستگاه ها قابلیت تعریف به زون 24 ساعته را دارد. Z4

ترمینال TAMPER : این ترمینال مخصوص سنسور ها می باشد و باید در حالت عادی کاملا بسته ( NC) باشد. در صورت استفاده از این ترمینال میتوانید با توجه به بروشور دستگاه حالت کارکرد آن با جامپر تعیین نمایید. شما میتوانید ترمینال تمپر سنسور ها را به ترمینال تمپر متصل نمایید تا در صورت باز شدن درب سنسور ها دستگاه عمل نموده و آژیر هشدار به صدا در آید.

در صورتی که پنل مرکزی ترمینال تمپر نداشت میتوانید ترمینال تمپر را سر راه ترمینال  NC چشم قرار دهید.با این کار در صورتی که درب چشم باز شود مدار چشم قطع میگردد و آژیر هشدار به صدا در می آید. مزیت این کار  این است که شما به راحتی میتوانید چشمی را که متصل به زونی که اعلام هشدار نموده را عیب یابی نمایید.

ترمینال TEL : این ترمینال برای اتصال خط تلفن شهری به دستگاه تلفن کننده می باشد.

انواع زون ها :

زون :NO   NO  مخفف Normaly Open  می باشد.عملکرد این زون ها در واقع به این صورت می باشد که در زمان تشخیص رله سنسور که به صورت پیش فرض باز است بسته میگردد و در مدار اتصال ایجاد مینماید و آژیر هشدار را به صدا در می آورد.

زون :NC NC  مخفف Normaly Close  می باشد.عملکرد این زون ها در واقع به این صورت می باشد که در زمان تشخیص رله سنسور که به صورت پیش فرض بسته است باز میگردد و خط مدار را قطع مینماید و آژیر هشدار را به صدا در می آورد.

زون 24 ساعته : زون 24 زون آماده به کار همیشگی می باشد که در صورت تحریک سنسور چه در زمان مسلح بودن یا غیر مسلح بودن سیستم دستگاه عمل نموده و اعلام خطرمی نماید.بیشترین کاربرد این زون ها جهت دتکتورهای اعلام حریق ( سنسور دود ، سنسور حرارت ، سنسور گاز ) ، سنسورهای شیشه ، پدال و شستی های اضطراری می باشد.

آموزش سری بستن چشم های دزدگیر :

در صورتی که شما نیاز به پوشش مناطق زیادی داشته باشید می توانید چشم ها را به صورت سری مطابق شکل زیر به پنل مرکزی نصب نمایید.این نوع اتصال در زمانی کارایی لازم را دارد که پنل مرکزی شما قابلیت اتصال بیش از 4 زون را نداشته باشد.در سری بستن چشم ها چند نکته وجود دارد که به آنها اشاره مینماییم:

قبل از اتصال چشم ها به پنل مرکزی کاتالوگ دستگاه را مطالعه نمایید و ازحداکثر تعداد چشم های متصل به هر زون مطلع شوید.

حدالامکان در سری کردن ، تمامی چشم ها از یک نوع باشند تا در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد نگردد.

از هر چشم سیم جداگانه به دستگاه آورده و در دستگاه عمل سری کردن را انجام دهید.تا در صورت ایجاد مشکل به راحتی آن را عیب یابی نمایید.حدالمقدور سیم های چشم ها را لیبل گذاری نمایید.

تغذیه تمامی چشم ها به صورت موازی به دستگاه اتصال دهید.

نکات مهم :

پنل مرکزی را در کنار دستگاه های الکتریکی قرار ندهید.( به علت میدان مغناطیسی در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد میگردد)

چشم های الکترونیکی را در مسیر مستقیم تردد هوا ، نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.



آموزش طراحی،نصب  و اجرای دزدگیر اماکن


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۷
شرکت مرکزی آژیر

PIR سنسور نشخیص مادون قرمز می باشد. شما باید به برخی از جزئیات نصب مانند ارتفاع نصب، حساسیت … و غیره توجه داشته باشید. برای نصب مناسب سنسور حرکت PIR، باید از اطلاعات زیر مطلع شوید : در ابتدا،  عملکرد و ویژگی های سنسور است، در مرحله دوم تعیین می کنید که شما قصد نصب سنسور را دارید، و در نهایت انجام برخی تنظیمات در طول تست.

 

 

 

حسگر حرکت درست را انتخاب کنید!

 

انواع مختلف سنسور حرکت PIR وجود دارد، برای عملکرد مناسب سنسور حرکت PIR، شما باید سنسور حرکت PIR درست را برای برنامه خود انتخاب کنید. اگر سنسور را برای فضای  داخلی می خواهید نصب کنید، فقط باید سنسور حرارتی PIR را انتخاب کنید. برای نصب در فضای باز، مطمئن شوید که سنسور حرکت در فضای باز را دریافت می کنید. سنسور حسگر حرکت با ترکیب دو فن آوری با تکنولوژی تشخیص مایکروویو وPIR  برای تشخیص حرکت دقیق تر، بنابراین سنسور حرکت دو تکنولوژی می تواند آلارم کاذب را کاهش دهد. اگر در خانه با حیوان خانگی دارید، شما نیاز به استفاده از حسگر حرکت حیوان خانگیدارید ، چرا که یک سنسور حرارتی PIR طبیعی هنگامی که حیوان در مقابل حسگر حرکت عبور کند، یک هشدار اشتباه را ایجاد می کند.

 

ارتفاع نصب را براساس دستورالعمل راهنما تنظیم کنید

 

ارتفاع نصب به طور تصادفی نیست، این حساسیت محدوده تشخیص و اثر ایمنی حیوان خانگی را تحت تاثیر قرار می دهد. اطمینان حاصل کنید که سنسور حرکت PIR را در ارتفاع مورد نظر نصب کنید.

 

 

 

سنسور نباید شیشه  یا درب ها را هدف قرار دهد

 

اگر سنسور حرکت PIR را رو به پنجره های شیشه ای یا درب ها نصب کنیم ، این دو مشکل را ایجاد می کند: در ابتدا تداخل نور شدید  هر چند سنسور حرارتی PIR با ویژگی های ضد نور قوی می باشد ، اما 100٪ نیست. بنابراین، با این روش می توانید تداخل نور شدید را به حداقل برسانید. ثانیا، جلوگیری از تداخل پیچیدگی محیط از خارج از پنجره، مانند عبور افراد، وسیله نقلیه و غیره.

 

 

 

تهویه هوا یا جریان تهویه هوای گرم یا سرد

 

تئوری حرکت تشخیص برای سنسور حرکت PIR با تغییرات دما مرتبط است. خروجیتهویه سرد و گرما و منابع تولید گرما / سرد می تواند آلارم کادب ایجاد کند یا برای برخی از سنسورهای حرکتی کم کارآیی ایجاد کند، جریان هوا از طریق پنجره ها ممکن است باعث زنگ خطا شود.

 




سنسور حرکتی  PIRبرای دزدگیر اماکن


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۸
شرکت مرکزی آژیر

هنگامی که ما یک سیستم امنیتی برای یک خانه یا یک فروشگاه طراحی می کنیم، امنیت محیطی اولین خط دفاع است. حفاظت از محیط بسیار مهم است، قبل از اینکه مزاحمان به خانه وارد شود به شما هشدار می دهد و یا به طور موثر ازاتفاق یک جرم جلوگیری میمکند. سنسورهای فعال پرتو مادون قرمز که به عنوان پرتوهای فوتوالکتر نامیده می شوند به طور گسترده ای برای سیستم دزدگیر اماکن کاربرد دارند، به این دلیل که آنها در مقایسه با سایر تکنولوژی های موجود، تشخیص قابل اعتماد و دقیق را نشان می دهند. در ما در اینجا شما یک سنسور پرتو نواری مادون قرمز ارائه می دهیم که از پانل های خورشیدی به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند، به طوری که شما قادر به ایجادیک سیستم کاملا بی سیم بدون و از انرژی سبز استفاده می کند.


سنسور های بیم

برخلاف سنسورهای مادون قرمز PIR، سنسورهای مادون قرمز فعال ، می توانند تا فاصله 100 تا 250 متر را پوشش دهند ، فقط با استفاده از 4 جفت سنسور مادون قرمز فعال در هر طرف محیط، شما می توانید به راحتیمی توانید ازمحیط یک خانه یا کارخانه خود محافظت کنید. حسگر مادون قرمز فعال شامل یک فرستنده و یک گیرنده است، چندین پرتو از حصار نامرئی بین آنها، مصرف کم انرژی ، و کم هزینه، بسیار بهتر از حصار الکتریکی معمولی است. این ویژگی ها نشان می دهد که سنسورهای مادون قرمز فعال انتخاب مناسبی برای سیستم های دزدگیر اماکن یا کارخانه متوسط و بزرگ می باشند.

انرژی پانل خورشیدی

انرژی خورشیدی انرژی خالصی است که در سالهای اخیر به دلیل هزینه زیاد تنها برای چند محصول با فناوری بالا، طراحی و استفاده می کردند. در حال حاضر، وارزان ترو به پانل خورشیدی تبدیل شدند ، آنها به تدریج با محصولات نرمال یکپارچه شده است. سنسورهای بی سیم پرتوهای خورشیدی برای قدرت سنسور استفاده می شود، همچنین دارای باتری قابل شارژ داخلی است که برای تامین برق در شرایط کم نور و یا شرایط محیط تاریک است. یک روز نور مستقیم خورشید می تواند باتری را به طور کامل شارژ کند، باتری سنسور پرتو را تا 20 روز در شرایط روزهای ابری نگه می دارد.

تشخیص دقیق PET IMMUNE

در مقایسه با سنسور حرارتی مادون قرمز منفعل PIR، تشخیص دقیق با استفاده از پرتوهای مادون قرمز انجام می شود و تنها زمانی شروع می شود که پرتوهای چندگانه توسط انسان قطع شوند. کاربران می توانند زمان پاسخ و حساسیت آن تنظیم کند. بنابراین، آن کاملا حیوان خانگی است، حیوانات خانگی عبور از منطقه تشخیص و مسدود پرتو مادون قرمز هشدار باعث نمی شود. انواع سنسورهای پرتو مادون قرمز فعال، برای جلوگیری از تداخل هایی که از نور مستقیم خورشید به وجود می آیند، و ضد UV استفاده می کنند. علاوه بر این، می تواند ویژگی ضد خرابی را در مقابل ضربه شدید فراهم کند.

این محصول طراحی ضد آب IP65 را تصویب می کند، می تواند گرد و غبار، باران، برف، باد را تحمل کند.

نصب آسان

اجزای بیم سنسور ها  می تواند به صورت افقی 180 درجه و 20 درجه به صورت عمودی چرخانده شود، نصب می تواند به راحتی زاویه ایده آل را با کمک یابنده ی نشانگر سیگنال LED پیدا کند، هماهنگ سازی حسگر را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد. براکت های نصب شده برای نصب فوق العاده آسان است. شما همچنین می توانید سنسور را به پایه فلزی سوار کنید، ما دو نوع مختلف “I” و “L” را برای نصب سنسور پرتو ارائه می دهیم. هر دو فرستنده و گیرنده مادون قرمز دارای طراحی حفاظت ضد ضربه هستند.


سنسور بیم خورشیدی برای سیستم دزدگیر اماکن


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۵۶
شرکت مرکزی آژیر