شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

فن آوری ساختمان هوشمند

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

فن آوری ساختمان هوشمند از ادغام ارتباط بین سیستم های مختلف و سیستمهای کنترل با یکدیگر ایجاد میگردد.که برای ساکنین ساختمان محیطی آرام ،راحت،مطمئن و انعطاف پذیر را فراهم می سازد.و در این حین باعث کنترل مصرف انرژی ،امنیت بیشتر و افزایش سطح کنترل و بهره وری بیشتر برای شاکنین میگردد.این مزیت که در طراحی ساختمان هوشمند طراحی به گونه ایی انجام میپذیرد که کمک به کاهش هزینه های اجرایی و عمیلیاتی و نیز بهبود نرخ اشغال فضاهای موجود در ساختمان نیز میگردد.

*سیستمهای کنترل اتوماتیک:

این سیسنم با کنترل جامع و پیشرفته به صورت خودکار و از طریق حسگرها و عملگرهای تعبیه شده در ساختمان میزان عملکرد سیستمهای موجود در ساختمان را کنترل و بررسی مینماید،که میتوان به سیستمهای تهویه مطبوع،سرمایش و گرمایش اشاره نمود که با توجه به حسگرهای تعبیه شده پارامترهای نظیر فشار ،دمای هوا ،رطوبت نسبی هوا را نسبت به زمان و فصل های سال کنترل نمود.

 

*سنسورهای هوشمند زلزله:

یکی از مهمترین مسائل به حداقل رساندن خسارت جانی و مالی و زمان بروز حادثه میباشد.عملکرد این سنسورها به این صورت می باشد که در مناطق مستعد زلزله با توجه به امکانات در زمان وقوع حادثه پیغامی از طریق سازمان زمین شناسی ملی به سنسور مخابره میگردد،و سنسور زلزله با قطع کردن شیر اصلی گاز ورودی و نیز فرمانهای از پیش تعریف شده مانند کنترل اسانسورها و باز کردن درب های اضطراری و مطلع کردن ساکنین از وقوع حادثه از خسارات بیشتر جلوگیری می نماید.

*سیستم امنیت هوشمند:

یکی دیگر از مزیتهای ساختمان هوشمند بهبود امنیت اشخاص و مجموعه میباشد که با توجه به نصب و یکپارچه سازی دوربینهای مدار بسته ،سیستم های امنیتی،اعلام حریق و کنترل و مانیتورینگ انها به صورت 24 ساعت محیطی امن و ایمن تر را برای ساکنین فراهم می آورد.

*کنترل هوشمند سیستم های روشنایی و نور پردازی:

میتوان سیستم کنترل هوشمند روشنایی و نور پردازی را کاربردی ترین سیستم در یک ساختمان نامید.که با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده تمامی نیاز افراد اعم ازسناریوهای مختلف،دیمر کردن سیستمهای روشنایی،زمانبندی روشنایی را برآورده نموده وهچنین با توجه به میزان سطح و شدت نور محیط خارج وداخل ساختمان در ساعات مختلف سیستم روشنایی را کنترل نمود.

*پرده های هوشمند:

این سیستم با توجه به شدت نور خورشید عمل میکند که با توجه به گزارش  ACEEE  کمک شایان در کاهش مصرف انرژی در سیستمهای تهویه مطبوع( 0/026-0/016 )و کاهش تابش خیره کننده،کاهش مصرف (0/067-0/048 )انرژی میگردد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
شرکت مرکزی آژیر

دزدگیر اماکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی