شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

اتوماسیون خانگی چیست؟

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۴ ب.ظ

اتوماسیون خانگی یک اصطلاح عمومی است که انواع مختلفی از قابلیت های فنی را که می توانید در خانه خود نصب کنید را پوشش می دهد. اتوماسیون خانگی شامل کنترل کردن خانه شما از طریق کامپیوتر ، تلفن های هوشمند می باشد که افراد میتوانند بنا به نیاز و دستورات ارسالی به  دستگاه های الکترونیکی یا سناریو های مختلف آنها را کنترل نمایند.

روشنایی

یکی از برنامه های کاربردی محبوب اتوماسیون خانگی، روشنایی است که افراد نه تنها می توانند کنترل های روشنایی را تغییر دهند و خروجی خود را بنا به نیازهای خود اختصاص دهند، بلکه می توانید با استفاده از روشنایی کارآمد تر نیز در مصرف انژی صرفه جویی نمایند.

افراد میتوانند تمام چراغ ها در اطراف خود را از هر مکان بدون نیاز به خارج شدن از رختخواب و یا رفتن به محیطی که فراموش به روشن و یا خاموش نمودن  چراغ ها شده اند را کنترل نمایند.

میتوان با ایجاد سناریو های خاص و ترتیب در روشن و یا خاموش شدن چراغ ها در هنگام ورود به رختخواب،تماشای تلویزیون، مهمانی ها ، جلسات ، و …. جلوه ای زیبا همراه با مصرف انرژی بهینه برای کاربر فراهم نمود که تمامی این دستورات  از طریق اینترنت قابل کنترل از راه دور میباشد و کاربر میتواند از هر نقطه فرمان را به سیستم هوشمند ارسال نماید.

تهویه مطبوع

معمولا مردم برای گرم کردن محیط در دمای پایین در طول روز از سیستم گرمایشی استفاده مینمایند در حالی که ممکن است در طی روز دمای هوا تغییر نماید و این در دراز مدت پر هزینه می باشد در عوض با استفاده از سیستم هوشمند میتوانید گرمای محیط را تنظیم نمایید و یا با برنامه ریزی و ارسال دستور قبل از رسیدن به خانه یا محل کار دما را به حد مطلوب رسانده و کنترل نمایید.

نگهداری

نه تنها اتوماسیون خانگی باعث می شود که خانه شما کارآمدتر شود، بلکه می تواند به حفظ آن نیز کمک کند. لوازم خانگی را می توان به دستگاه هایی که فعالیت آنها را نظارت می کند، متصل کرد.به عنوان مثال، سیستم نظارت بر چیلر  می تواند به شما بگوید که چه زمانی نیاز به تمیز کردن دارد و تهویه مطبوع گزارش دهد که به یک فیلتر جدید نیاز دارد.

ایمنی

اتوماسیون خانگی یا خانه هوشند به طور موثر از شما و عزیزانتان محافظت مینماید.به عنوان مثال در هنگام وقوع آتش سوزی سنسورهای اعلام حریق ، دود و حرارت ناشی از آتش را به پنل مرکزی اعلام می کند.

با اتصال پنل اعلام حریق به سیستم هوشمند عمل هایی نظیر ( قطع گاز ورودی ، قطع برق اصلی ، کنترل آسانسورها ، سیستم تهویه ، درب های برقی ،تماس با آتش نشانی ) به صورت اتوماتیک انجام میپذیرد که همین امر موجب کاهش صدمات بیشتر و آسیب های جانی میگردد.



سیستم اتوماسیون خانگی و دزدگیر اماکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی