شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز کرد.

چند ویژگی دزدگیر اماکن

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

دزدگیر اماکن باید دارای پنج ویژگی باشد.

دزدگیر شامل سنسورهای مختلف (آشکارساز) و کنترل پنل ، با عملکرد تشخیص نفوذ و تشخیص دود، و همچنین کمک احضار در شرایط اضطراری. ویژگی های مهمی برای زنگ سارق چیست؟ معنای این ویژگی چیست؟

ویژگی های مهم برای دزدگیر اماکن چیست؟ معنای این ویژگی چیست؟

دزدگیر اماکن

ویژگی محصول

اکثرمردم درباره نحوه عملکرد محصول و چگونگی استفاده از محصولات در هنگام انتخاب دزدگیر تمرکز دارند. در واقع، بعضی از سیستم های هشدار ممکن است به عملکرد تبلیغی دست یابند. هنگام انتخاب سیستم دزدگیر، مشتری باید به ساختار خانه، وضعیت نصب و محیط خانه و غیره توجه داشته باشد. انتخاب سیستم هشدار باید مطابق با شرایط مختلف باشد.

 

انتقال بی سیم

برای مالک خانه، ما سیستم دزدگیربی سیم را توصیه می کنیم. دلیل این است که سیستم های دزدگیر سیمی نیاز به طراحی و کابل کشی دارند و دکوراسیون خانه را خراب می کنند. به هر حال، سیستم های دزدگیرسیمی موقعیت مکانی مجدد را آسان نمی کنند و پس از نصب دزدگیر سیمی و دوباره قرار دادن کابل ها یا حذف  بسیار پیچیده  می باشد،  بسیاری از خانه ها با توجه به امنیت خانه ساخته نشدند و انتخاب بهترین موقعیت برای نصب سیستم دزدگیر بسیار مهم است. بنابراین سیستم دزدگیر سیمی انتخاب خوبی برای مالک خانه نیست.

 

کنترل از راه دور و نظارت

در سیستم دزدگیر خانه، کنترل از راه دور و نظارت یکی از روش های اصلی برای جلوگیری از فاجعه سرقت و آتش سوزی است. کنترل از راه دور و نظارت بسیار مهم است وقتی که از خانه خود دورهستید سیستم دزدگیر می تواند با خط تلفن به ایستگاه نظارت مرکزی وصل شود یا با استفاده از شبکه تلفن همراه GSM می تواند رویدادها را به  صاحب خانه اطلاع دهد.

نیروی پشتیبان

یکی از مهمترین امکانات باتری می باشد. اگر منبع تغذیه قطع شود، سیستم زنگ خطر نمی تواند کار کند، کل سیستم ،عملکرد را از دست می دهد. سیستم دزدگیر باید به باتری پشتیبان مجهز باشد. باتری پشتیبان حداقل باید 24 ساعت طول دخیره داشته باشد. علاوه بر این هنگامی که برق قطع شود ، سیستم دزدگیر  بلافاصله به مالک خانه اطلاع خواهد داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
شرکت مرکزی آژیر

دزدگیر اماکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی